min helg

förlåt för att jag inte la in några bilder igår men hade inte riktigt tid.
men nu kommer det,
fredag: ifredags var det ju återträff med gammla klassen började me att vi var på pizzan och åt. sen gick vi till kiosken och köpte glass.

efter vi varit på kiosken gick vi till bergsbyskolan där kollade vi på väggen där vi ristade in våra initialer
 kanske inte ser så mkt men det är iaf det och de syns mycket bättre i verkligheten.
var kvar på bergsbyskolan ett tag till.

sen gick vi till klippan där vi skulle vara hela kvällen.

sen gick vi ut ett tag

sen har jag inte några mer bilder eller jo men dom vart inte så bra.
men de var iaf en toppen kväll. tack för kvällen tjejer!

lördag:var uppe på bergsvallen och såg majas cup.det var tråkigt och kallt från början, men sen kom sanna då vart de mkt roligare. vi träffade på en jätte stor spindel jag lovar den va jätte stor. på bilden ser den inte så stor ut som den va men om ni tänker på att den där skruven eller vad det är bredvid är stor så var den lite större?!?!

sen på kvällen så var jag med adam,sanna och sonny. vi såg mäst tv och sen var vi ute och sen såg vi tv igen osv. det var iaf kul:)
sannas söta kisse, jag fick även hålla i hennes syrras hamster men de va när adam och sonny hade farit:].
jag har inga mer bilder men sanna har några "fina" bilder.... så får se om de kanske kommer nån senare lr nått.
mamma kom och hämta mig vid kanske kvart över 1 lr nått sånt, sen när ja kom hem satt ja lite vid datan tror jag eller ja minns inte men ja gick iaf och la mig nästan på en gång.

och idag då vet jag inte vad ja ska göra dom andra ska fara och bada så ja vet int om ja följ me eller nått sånt.
men ikväll efter middagen ska ja iaf vara me johanna!:D

Kommentarer
Postat av: Anonym

De va jätte kul igår :)!

2009-05-17 @ 15:27:08
Postat av: Anonym

det var kul(=

2009-05-19 @ 14:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback