28 augusti

Ikväll umgås jag med bästa lillasystern. B&J och film står på schemat!
Har även fått en kommentar som jag tänkte svara på
hej jag har läst din bloggsen i våras och jag tycker att du skriver så mkt roligt som händer. det tråkiga är att det blor så korta inlägg...:-( hoppas på nått längre nu i fram tiden. ps din pojkvän verkar tråkig;-)
 
Svar: Tänkte börja med att skriva vad kul att du tycker om min blogg! Sen så vet jag att bloggen inte varit på topp den senaste tiden.. men jag har ingen inspiration jag vet inte vad jag ska skriva om längre..kanske någon som har tips? vad skulle ni vilja se mer av? Haha sen tycker jag det var lite roligt att du skrev att min pojkvän är tråkig.. haha ni som känner min pojkvän vet att det sista han är så är det tråkigt. Men han brukar inte vilja vara med på bild och jag har kanske inte skrivit så mycket om han, kanske ska ändras? Har iallafall världens bästa pojkvän och borde kanske skriva om han oftare? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback