12 augusti

Förlåt för att jag är sämst på att skriva men jag har sommarlov och vädret är bra så har inte suttit vid datorn alls. Men jag har iallafall haft en toppen dag! Vaknade rätt tidigt och efter lunch for jag,elias,gabbe och linnea till stugan. Solade och fikade. Vi for sedan hem och duschade och for sedan och spelade minigolf. Är värdelös på minigolf men hade lika kul ändå. Snabb åt på Dallaz efter vi spelat eftersom dom glömde våran beställning (igen) så vi var tvugna att stressa för elias skulle hinna med bussen.. dåligt! Men annars så har dagen varit kanon och enligt yr.no ska det fortsätta så i veckan, toppen
Har bara Turkiet bilder på den här datorn så får bli en sån sol bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback